A zöldség és gyümölcsfogyasztást is reklámozni kell hazánkban

Több mint egymillió családos ember figyelmét hívta fel a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara az egészséges étkezésre, a zöldségek és gyümölcsök fogyasztásának fontosságára az Európai Friss Kalandok elnevezésű kampány második évében - közölte a NAK csütörtökön.

A kampányban idén közel 2600 kilogramm gyümölcsöt és több mint 700 kilogramm zöldséget kóstoltattak meg gyerekekkel. A NAK a gyümölcs- és zöldségfogyasztást országos roadshown népszerűsítette, a kampány kabalafigurái, Frutti és Veggi 15 település családi rendezvényére, valamint a Kaposvári Vigasságok terére is ellátogatott. Utóbbin Jurta porta elnevezésű rendezvényen népszerűsítették a somogyi diákok számára az egészséges életmódot, a zöldségek és gyümölcsök fogyasztásának fontosságát. A NAK korábbi tájékoztatása szerint az Európai Friss Kalandok elnevezésű hároméves, 2018-2020 közötti edukációs kampány főként a gyermekeket és a gyermekes családokat ösztönzi a friss zöldség- és gyümölcsfogyasztására.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!