Telefonos ügyfélközpontot nyitott az OTP Pécsett

Jelenleg harminc, a tervek szerint hamarosan nyolcvan munkatárssal működik az OTP Bank Nyrt. új, Pécsen nyílt telefonos ügyfélközpontja - közölte a pénzintézet az MTI-vel.

 

A társaság közleményében a fejlesztés indokaként írták, a járványhelyzet és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, harminc-negyven százalékkal növekedett a pénzintézet telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma. Kovács Antalt, az OTP Bank vezérigazgató-helyettesét idézve kitértek a közleményben arra, hogy a cég "fejlődő és stabil, biztonságos környezetet kínál a dolgozóknak, akik fiatalos, lendületes, együttműködő közösséget alkotnak" - jegyezte meg. Péterffy Attila, Pécs polgármestere a közlemény szerint a call center zártkörű átadásán azt mondta, "a várossal szembeni bizalom megnyilvánulása", hogy az OTP Pécset választotta. 

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!