Pécsett zárult a Bor Roadshow

Pécsen zárult szerdán a Magyar Turisztikai Ügynökség és a bortermelőket tömörítő Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által július elején indított Bor roadshow programsorozat. Gajda Tibor, az ügynökség stratégiai- és fejlesztési vezérigazgató-helyettese a záró eseményen a borágazatnak és a gasztronómiának az országmárkában betöltött jelentőségét hangsúlyozta. 

Az olasz és osztrák gyakorlatot példaként említve azt szorgalmazta, hogy az átlag magyar turisztikai szolgáltató viszonylag magas minőségben, elfogadható áron nyújtson szolgáltatást. Heimann Zoltán szekszárdi bortermelő, a HNT elnökségi tagja a záróeseményen mondott köszöntőjében a többi között arról beszélt, hogy az egyes borvidékeknek forrásokat kell elkülöníteniük arra, hogy érdemben tudjanak beleszólni a régiós és országos bormarketingbe. A roadshow első állomása Tokajban volt, Pécsen kívül Egerben, Kecskeméten, Tatán és Siófokon találkoztak az ágazat szereplői a hónap során.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!