Közösségi média kampánnyal buzdít véradásra a Magyar Vöröskereszt

A Magyar Vöröskereszt „A véreddel életet menthetsz! Nyáron is! – TE ADOD?” című kampánnyal buzdít véradásra a közösségi médiában. A nyári hónapokban, a szabadságolások és az oktatási szünet idején hagyományosan csökken a véradási aktivitás.

A megfelelő vérkészlet biztosításához azonban ilyenkor is napi legalább 1600-1800 véradó megjelenésére van szükség az országban. A Magyar Vöröskereszt ezért július 5. és szeptember 1. között egy különleges tájékoztató kampánnyal hívja fel a figyelmet az önkéntesség és a segítségnyújtás fontosságára. A kiszállásos véradóesemények legnagyobb hazai szervezője arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy a véradás nyáron is az egyik legegyszerűbb és legnagyszerűbb módja a segítségnyújtásnak. A következő hetekben a Facebookon és Instagramon a legalapvetőbb tényeket és tudnivalókat osztják meg véradásról, letisztult és közérthető formában. A cél az, hogy minél többen látogassanak el a szervezet weboldalára és ott a véradási helyszínkereső (www.voroskereszt.hu/veradas) segítségével válasszanak egy számukra megfelelő véradóeseményt, majd menjenek el önkéntesen segíteni, azaz vért adni. A véradások az Országos Vérellátó Szolgálat szigorú szakmai előírásainak köszönhetően jelenleg is biztonságosan és zavartalanul látogathatók. Fontos, hogy a véradásra indulók fogyasszanak megfelelő mennyiségű ételt és folyadékot, valamint vigyenek magukkal személyi igazolványt, lakcímkártyát és TAJ kártyát.

fotó:magyarvoroskereszt.hu

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!