Korszerű utastájékoztatás segíti a közlekedőket a megújult kaposvári pályaudvaron

forrás:kaposvármost.hu

Magyarország első közlekedési központja azért épült meg Kaposváron, hogy a kötött pályás, a helyi és helyközi közösségi közlekedést kényelmesebbé, gyorsabbá és biztonságosabbá tegye. A kaposvári belváros ezen részén már a beruházás kezdete előtt is naponta 32 ezer ember fordult meg, fontos, hogy számukra korszerű, a 21. század elvárásainak is megfelelő körülményeket biztosítson a város – olvasható a kaposvarmost.hu-n.

November végéig mindkét busztársaság, a helyi és a távolsági autóbusz-közlekedést ellátó vállalat is birtokba veszi az új irodaházat, amelynek földszintjén az utasoknak alakítottak ki komfortos váróhelyiséget, benne jegypénztárral, információs pulttal, mosdókkal. A szakmai nyelven intermodális, vagyis eszközváltó csomópontnak nevezett területen egy közös helyre került a vasúti és a buszközlekedés helyi központja és számos parkolóhely is épült a környéken. A szolgáltatóknak a jövőben összehangoltan kell végezniük a munkájukat, egyeztetniük kell a menetrendeket, hogy a lehető leghatékonyabban lássák el a közlekedésszervezési feladatukat. A folyamat részeként megkerülhetetlenné vált egy olyan korszerű utastájékoztató rendszer kialakítása is, amely egyértelmű és könnyen követhető információkkal segíti a közlekedőket a központ területén. A kijelzők lehetővé teszik a valós idejű adatok alapján való utastájékoztatást mind a MÁV, mind a Volánbusz, mind pedig a Kaposvári Közlekedési Zrt. járatainak esetében. Ugyanakkor lehetőséget biztosítanak az esetleges havária-adatok megjelenítésére, illetve bemondására is. Az infóoszlopokon az utasok elérhetik a szolgáltató vállalatok internetes oldalait, de további fejlesztéssel jegykiadó automataként is működhetnek majd.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Barcsi Krónika 2020. november 16.

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!