Egy pécsi kutatás szerint belföldön nyaral idén a legtöbb magyar

A magyar lakosság nagy része a korábbiaknál több belföldi utat tervez a jövőben - egyebek között ez is kiderül a pécsi önkormányzat és a Pécsi Tudományegyetem (PTE) közös piackutatásából - tájékoztatta a baranyai megyeszékhely helyhatósága kedden az MTI-t. 

A felmérésben Pécs mint márka értékelését és a város vonzerejének helyi és országos szintű megítélését vizsgálták országosan mintegy ezer, Pécsen több mint hatszáz ember megkérdezésével. A megkérdezettek körében - ebben a sorrendben - Debrecen, Szeged és Pécs a legismertebb magyar vidéki város, míg Eger, Debrecen, Veszprém és Pécs a leglátogatottabbak. Az eredmények azt is mutatják, hogy a pécsi jelképek közül a Széchenyi tér és a Dzsámi, valamint a tv-torony és a Mecsek emelkedik ki. Az új jelképek, mint például a Kodály Központ vagy a Tudásközpont ma még nem számítanak ikonikus épületnek. A pécsi márkák közül a Zsolnay, a Pécsi Sör és a Pécsi Kesztyű jutott eszébe a legtöbb megkérdezettnek, a pécsi személyiségek közül pedig a Zsolnay családot és Victor Vasarelyt kötik leginkább a városhoz.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!