Dolgoznak a Balaton-márkán is az országmárka után

Megszületett az országmárka, ennek mintájára dolgoznak a Balaton-márka kialakításán is, ami egy egyszerűbb kommunikációt és pozicionálást, valamint egy sikeresebb marketingakciót hoz magával – nyilatkozta az InfoRádiónak a Balatoni Turizmus Szövetség elnöke.

Hoffmann Henrik hozzátette: ennek segítségével jövő nyártól egységes turisztikai régióként kommunikálják majd a külföldi piacokon a balatoni turisztikai térséget. A márka kialakításáért kiírt pályázaton győztes konzorcium – melyet a Balatoni Turizmus Szövetség, a Magyar Turisztikai Ügynökség, a Balaton Fejlesztési Tanács és a régióban tevékenykedő civil szervezetek alkotnak – közel 1 milliárd forintból gazdálkodhat a következő 2 évben.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!