A közlekedés miatt is felszólaltak a képviselők

Szászfalvi László legutóbb a nemzeti fejlesztési tárcához intézett kérdést az országgyűlésben. A kormánypárti politikus az útfelújítási keretről kérdezett és szorgalmazta az alsóbbrendű utak állapotának javítását és a kerékpárutak felújításáról is érdeklődött. 

Tasó László kérdésére azt válaszolta, hogy 900 kilométernyi gyorsforgalmi út épül és a hazai forrásokból 1270 milliárd forintot tesznek még az uniós források mellé. Az államtitkár arról is beszélt, hogy az elképzelések szerint a közútkezelő veszi át a külterületi kerékpárutak kezelését, így az egységes kezelés lehetővé teszi a további fejlesztéseket. Ander Balázs, a Jobbik vezérszónokaként szólalt fel tegnap és utalt a salátatörvényként hivatkozott a javaslatra, amelyet úgy értékelt: ennek a "salátának" vannak "nagyon gusztusosnak és emészthetőnek tűnő" levelei, de belül "elfogadhatatlan, emészthetetlen, teljesen mérgező elemeket" tartalmaz, ezért a Jobbik ebben a formában nem tudja támogatni. A képviselő támogathatónak tartotta a használt járművásárlással és a víziközlekedéssel kapcsolatos módosításokat, ugyanakkor felháborító korlátozásnak nevezte, hogy a vasúti közlekedésről szóló törvény módosítása miatt a közforgalmi vasúti járművek műszaki adatait nem lehetne kikérni. Szerinte ezt a módosítást "lex 3-as metrónak" vagy is "Budapest-Belgrád-törvénynek" is lehetne nevezni, mert felvetődik, hogy célja a 3-as metró utasbiztonságával kapcsolatos adatok, illetve a Budapest-Belgrád vasútvonal 700 milliárdos beruházásának titkosítása.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!