Telefonos és online ügyintézésre áll át a Somogy Megyei Önkormányzat

forrás:som-onkorm.hu

Csak indokolt esetben, előre egyeztetett módon fogad ügyfeleket november 16-tól a Somogy Megyei Önkormányzat és Hivatala a COVID-19 vírus terjedésére tekintettel. Az intézmény munkatársai hetenként változó beosztásban személyes jelenléttel, illetve otthoni munkavégzés keretében látják el feladataikat.

Azok a megkezdett, valamint folyamatban lévő projektek, melyekhez elengedhetetlen a kapcsolattartás nem állnak le, ám csak telefonon, illetve online módon érhetőek el az ügyintézők. A Vármegyeházára történő belépés a korábban már meghatározott módon történhet, kizárólag a főbejáraton keresztül – testhőmérést követően, arcmaszkban - érkezhet ügyfél hivatali időben a Somogy Megyei Önkormányzathoz vagy Hivatalához. A portások erre rendszeresített íven nyilvántartást vezetnek az épületbe belépő ügyfelekről, akiket külön erre a célra kijelölt tárgyalóban fogadnak az ügyintézők. A rendezvények tilalma továbbra is fennáll. A Vármegyeháza I. emeleti Nagytermében, Értéktermében, Földszinti tárgyaló termeiben valamint udvarán, a Kaposvári Vigasságok terén tilos rendezvényt, megbeszélést, munkacsoportülést tartani. A megyei önkormányzat saját projektjeinek megvalósításához szükséges rendezvényeket elektronikus úton tartja meg. A portaszolgálat munkanapokon 06:00 órától 18:00 óráig működik, hétvégén nincs lehetőség az épületbe történő belépésre. 

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Barcsi Krónika 2020. november 30.

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!