Kötelező a maszkviselés a NAV ügyfélszolgálatain személyes ügyintézés esetén

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyfélszolgálatain 2021. november 15-étől kötelező a maszkviselés személyes ügyintézés esetén – tudtuk meg a hatóság szerkesztőségünknek megküldött leveléből.

Kiemelték, az ügyfélszolgálatok felkeresése helyett érdemes a NAV online szolgáltatásait használni. Kifejtették, a NAV-nál már jó ideje, csaknem minden ügy online is intézhető. Magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra van szükségük. Példaként említik, hogy az online nyomtatványkitöltő alkalmazással a magánszemélyek - többek között - beadhatják a VISSZADO-nyilatkozatot is. A vállalkozások az eBEV-en keresztül küldhetik be adóbevallásukat, nyomon követhetik befizetéseiket, eleget tehetnek többféle adatbejelentési kötelezettségnek, de a bevallásukkal kapcsolatos problémákról is ezen a csatornán keresztül értesülnek. Hozzátették, számos adóügy intézhető egyszerűen, egy telefonhívással is, ehhez mindössze ügyfélazonosító-szám (PIN-kód) vagy részleges kódú telefonos azonosítás szükséges, ami legegyszerűbben ügyfélkapun igényelhető a NAV-tól a TEL nyomtatványon.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Nemzetközi Néptáncfesztivál – Barcs

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!