Beépített kamerákkal is vizsgálja a vásárlókat a PTE

A fogyasztói magatartások kutatásával foglalkozó központ kezdte meg működését a Pécsi Tudományegyetemen.

Egyebek mellett szemüvegbe épített, a szem mozgását követő kamera is segíti a Pécsi Tudományegyetem (PTE) közgazdaságtudományi kara munkatársainak kutatásait - tájékoztatta a PTE az MTI-t. Az innovatív marketingkutatási módszerekre összpontosító központ eszközparkja lehetővé teszi, hogy például mobil és stabil szemkamerás méréseket is végezzenek, valamint virtuális valóság technológiákat is alkalmazzanak a kutatások során. A technológiát a pedagógia, az orvostudomány, a sporttudomány és a marketing területén alkalmazzák. A pécsi the CoRe lab esetében fogyasztói magatartásokat vizsgálnak a kamerák segítségével. Azt kutathatják, hogy egy adott termékre, termékkategóriára felfigyel-e az alany, vagy mennyire hatékony egy adott termékkihelyezés, üzleten belüli kommunikációs anyag. A stabil szemkamerával pedig egy weboldal felhasználóbarát jellegét, illetve egy internetes vásárlási folyamat gördülékenységét, hatékonyságát tudják mérni.

Műsorajánló

Tekintse meg a HÍD TV legfrissebb videóit!

Gorján Method - egy életmód, mely generációkat inspirál

Képújság

Legfrissebb hirdetéseink!